Längesen jag skrev nu

Men dels beror det på att det strulat så mkt, har haft jätteproblem med att publicera bilder och inlägg, därför har inte mkt blivit skrivet.

Melodifestivalen ahr vi klarat av och  The Ark vann ju som ja gförstod, skön och rolig låt som jag tror det kommer gå bra för i Helsingfors, men jag höll ändå en liten tumme för Sebastian.

Fríska har vi varit(peppar peppar), Marcus åkte faktiskt på en lindrigare sväng magsjuka(han blev smitta tpå jobbet, på sjukhuset) och nu är han förkyld, snuvig å febrig.
Men att jag å ungarna klarat oss från magsjuka fattar jag inte, förkyld kommer jag garanterat att vara till påsk.....


Å tänk, snart blir min lilla-Klara hela 2 år, hon börjar bli stor nu min lilltös, men hon bpratar inte alls lika bra som Iza gjorde.


Vi har varit en sväng till IKEA i Haparanda oxå å bränt runt 3500:- på småsaker, var över gränsen å köpte lite vodka , likör mm  på "Alko"
Det var i lördags vi var dit, så vi missade början av Melodifestivalen eftersom det tog sån tid att köra hem i dimman.
Dessutom plockade vi upp IZa som hade varit hos "gammmor" hela dan., å de hade varit på teater.

Har fortfarande lite ouppackade IKEA-prylar, men man ve tju knappt vars man ska ha allt.

Har faktsikt städat och plockat på lite ikväll, får besök av en kompis i morrn:)

Jobabde kväll igår, så ja gvar lite tröt ti morse, men då är jag ledig i morgonkväll, skönt!!!

En liten bild på min lillunge å nej, hon kissar inte på pottan, hon sitter bar adär å trallar, sitället gick hon ne rå pinkade i v-rummet:)

image274

Kommentarer
Postat av: Åse

Men du får iaf Klara att vilja sitta på pottan! Alfred totalvägrar, men det gjorde Melker oxå länge och väl...

Alfred pratar inte heller så mycket än, kanske säger han 12-14 ord. That's it! Fast jag märker att det är på gång även fast jag tycker han är sen jmf med Melker. Han pratade jättejättemycket kring 18 mån redan.

Du är förresten utmanad. Läs mer i min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback