Stockholmsbilder

Hehe, vaddå seg? _Nu_ lägger jag ut bilder från våran Stockholmsvistelse 23-30 juli, trodde jag hade gjort det, men jag har visst bara skickat till Onoff för framkallning.

Lemuer från Skansen, Klara blev helt såld, så hon fick en handdocka som var en Lemu.

image303


Iza vid björnarna på Skansen, men hon var måttligt impad av björnarna, vi har ju varit i Lycksele djurpark 3 år på rad, och hon sa :" I Lycksele åker de iaf rutschkana"
dessa björna latade sig bara.
image305


Pappa och Klara pausar efter en runda på Skansen akvariet
image306


Iza får sin efterlängtade ridtur, jag går brevid och flinar( vita byxor och tvärrandig tröja är inte klädsamt för figuren ser jag , hrm)

image307


Bus och lek och provflygning med Mulle Mecks plan på "Junibacken"
image308


Klara får nöja sig med att rida trähäst:)
image309


Spökhuset, och spöket visade sig, men hann försvinna.
En viss 5 -åring gallskrek och sprang iväg...
image310


Morgonmys i min farbror Lasses fotölj
image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback