Tandlös i och köldskadad

5-åringen(den blivande 6-åringen) i detta hus har numera tappat hela 6 tänder, hon ser riktigt rolig ut.image331


Vädret är ju lite uppochned, och i torsdags(24/1) var det rentav snöstorm här på f.m.
Jag hade bestämt mig för att promenera till jobbet för jag började sent, och Macke skulle och besiktiga bilen.
Jag kände att det blåste så jag struntade i stavarna och promenerade så jag kunde dra upp kapuschongen, men det hjälpte visst inte.
Vinden & snön piskade i ansiktet, och jag var illröd hela dan, torr och hård om kinderna mot kvällen.
Igår, fredag var jag och simmade och efter det blev kinderna värre, på kvällen hade det blommat upp som värsta nässelutslagen, det sved när jag smorde kinderna, men kortisonet har hjälpt lite, vågar mig inte ut så mkt i dag , men det är -20 grader oxå.
image332


Hm vacker bild...ser helt full ut men jag är trött bara:)
Ni ser så hemsk jag ser ut.

image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback