Längesen

Jaha, nu var det visst längesen jag skrev nåt, ca 2 mån sen.
Nu börjar äntligen vintern vara förbi, det känns som att det varit ett tung, lång, mörk&kall vinter.
Men vi har hållt oss rätt friska iaf, jag var bara förkyld mellan jul & nyår, ungarna lite småkrassliga till och från.

Macke påstår att han varit i en svacka, men det blir han ju vartenda år, kring jul börjar det sen i jan, feb har han nån slags depression, jag har bett han söka hjälp och få "lyckopiller" mot det.

Visst alltför många knop har det ju inte blivit från min sida heller, det känns som att man varit i íde den kalla och mörka tiden som varit.

Till råga på allt blev jag uppsagd från jobbet 20/2, pga arbetsbrist, vilket skämt!!
Så 20/5 slutar jag, och jag vet inte riktigt vad jag ska bli när jag blir stor.

Jag har sökt skola, Hälsovägledare som är 2 år, har även sökt 2 kurser inom hälsa, som man kan läsa när man stämplar el jobbar.
Om jag kommer in på skolan så känns det som shit är jag redo för det här, och ffa , har vi råd med att jag pluggar??

Har annars jobb i aug låter det som på O2, men jag vet inte hur mkt jag får jobba, funderar ju på att helt byta bana oxå, men till vad???

Det här med uppsägningen har nog påverkat mig mer än jag trott,har lyckats gå upp 5 kg sen jul, men nu är det sikte mot sommaren som gäller:)

Klara har ju hunnit fylla 4 år, och haft kalas, ska lägga in bilder en annan gång.

Läget annars är att pappa(Macke har hjälpt litegrann) har lagt klinkers på golvet i tvättstugan & i duschen vid bastun, så gott som klart, ska bara rengöras lite mer.
Bara kaklet på duschväggarna som saknas, men det får bli där pappsen har tid.

Nu vill jag bara ha bort denna jäkla snö, men den ligger väl till midsommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback