Besök och rensning!

I helgen hade vi besök av "svärmor" Mackes mamma.
Vi är ju inte gifta(trots att vi snart hållt ihop i 11 år), men jag säger ändå svärmor.
Så vi har haft trevlig och "nyttiga" pratstunder om det ena och det andra.
Flickorna tyckte det var roligt att farmor hälsade på oxå, tur att de hann bli friska, Iza var lite orolig i magen bara.

Idag skulle vi tömma garaget på skräp å fara till soptippen, men då har vårat släp av nån underlig anledning(?) blivit kvar utomhus och frysit fast  så vi fick inte loss det, dessutom är det bara sommardäck på det, å det är ju rätt halt här.

Men garaget blev städat, men det var lustigt att det började städas i det så fort jag kom hem, för Macke hade kunnat bunta ihop allt, men nä, det är alltid jag som ska ta tag i saker, t.o.m  i garaget.
Men  nu vart det lite ordning.
Han får trycka in så mkt det går i bilen i morrn och fara å kasta.
Känns skönt att vi börjar få ordning.
Ska ju tapetsera v-rummet på lördag oxå:)

Hade idag tänkt hämta morfars gamla linneskåp hos min morbror, men det blev inget då vi inte fick loss släpet.
Har eg inte plats för skåpet nu, men min morbror vill bli av med det, och den är ju lite antik.

Sängen kallar nu, ska villa kropp och huvud.
Vart däsckad efter simningen idag.
Ska stavgå till och från jobbet i morrn oxå.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback