Dålig på att uppdatera

Jag är verkligen värdelös på att uppdatera här med både bilder och skrift.

Ska försöka bli bättre och uppdatera oftare, men jag tror ju inte att nån läser här längre.
Om jag nu får fart på denna blogg igen får jag väl ge ut adressen igen till folk.

Ligger efter med att framkalla foton, har inte framkallat sen Iza fyllde 5år, och nu i juni blir hon 7år, så en hel del foton blir det.
Å jag drar mig för det, för jag tycker jag har viktigare saker för mig, men ändå sitter jag och slösurfar mkt på kvällarna.

Får väl skriva ner på min "att göra"-lista.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser och blir glad när du uppdaterat:D

2009-01-11 @ 21:52:22
Postat av: Sara

Jag läser och blir glad när du uppdaterat:D

2009-01-11 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback