Denna unge

Alltså Klara, 3½ år, snart 4år, hon driver mig till vansinne ibland, samtidigt som hon är så söt.

Jag vet inte vars hon fått allt jävulskap ifrån och allt bus, inte är det då från Berg-släktet iaf, hon är en Nilsson rakt igenom(från gubbens sida) för han var nog odygdig som liten, å denna unge är odygdig, å hon brottar ner IZa som nu är 6½ år.

Å för att inte tala om kvällarna, då ska det busas busas, å mamman blir arg arg.

Spec om hon råkat sova middag, som idag 30 min i bilen, då var det kört.
Ungen somnade runt 22.30, man blir lite smått galen här i huset ibland....

NU ska då jag sova, för det blev inte mkt sömn i natt, vi låg alla 4 i sängen(+en katt) å det säger väl allt.....

Kommentarer
Postat av: M

test

2009-01-12 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback