Sjukling igen

Klara har blivit sjuk, jättehög feber har hon , (har inte tempat sen igåkväll, men hon var stekhet i natt, så min nattsömn blev ju inte den bästa som vanligt, för hon vaknade runt 3-4 ggr inatt.
Jag har jobbat några timmar, kom hem före kl 13 så Macke hann iväg till sitt jobb ikväll.

Förstod att Klara skulle bli sjuk då flera på hennes dagis varit utslagna i feber och förkylning.
Vi var och handlade färdigt tapeter igår till v-rummet och till Klaras rum, och hon var ovanligt trött och ville somna hela tiden i bilen hem, så jag anade redan då att febern var på g.

Så på lördag kommer pappsen och ska hjälpa mig att tapetsera, jag har ju tapetserat själv förut, det är det här med mönsterpasssning jag är lite kass på bara., och så går det ju fortare då vi är två.
Längtar till det blir klart, och förhoppningsvis kommer nya soffan nästa helg*längtar*

Kommentarer
Postat av: Sara

Kikade in med förhoppning om att få se det nytapetserade vardagsrummet//´Sara

2009-02-01 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback