Sjukstuga

Oroliga magar har det varit i denna familj under veckan.
Det började med Klara, kräktes en gång, och var sen lös i magen .
Igår var hon helt bra, så jag var inställd på att jobba idag, men då spydde Iza, och hon mådde riktigt kasst igår , hon har inte spytt nåt idag, men hon mår inte tipp topp.

Trodde igår kväll att även jag skulle bli sjuk, mådde jätteilla, så jag la mig för kl 23(ovanligt för att vara mig)
Sov lite oroligt under natten då Iza vaknade några gånger, och hade riktigt ont i skallen när jag steg upp, 2 alvedon och lite kaffe gjorde susen, men har ändå känt mig konstig i kroppen.

Macke är ledig imorgon så jag ska ändå jobba, men jag byter med min kollega och städar istället så får hon laga maten, dumt att ställa sig i dagiskök när det varit magsjuka hemma.

Vi behöver inte vabba så mkt då Macke är ledig mitt i veckan ibland och ibland kan jag jobba till kl 12.30 om han ska jobba kväll, så det är ju bra.

I morron fredag, kommer svärmor om hon inte backar ur för att vi varit sjuka.
Men hon är nog inte så känslig, det är ju ingen som spytt idag iaf.

Nu ska jag se tv en stund om det är nåt att se, annars blir det att läsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback