tapeter

Jag får ju ganska lätt beslutsångest, både när det gäller större å mindre inköp.
Vi ska tapetsera om v-rummet, passar bra då vi beställt en ny soffa.
Och då har jag hittat den här mörkgråa med silverstrimmor som jag tänkt ha som fondvägg bakom tvn, men då är jag rädd att den blir för gryllig?
Eller ska jag ta den på väggen mittemot där jag har soffan??
För där tänkte jag ta den ljusgrå, och sen ha vitt på långväggen och vid fönstrerna, eller blir det för mkt.
Det smälte ihop fint när man höll ihop tapeterna.

Var på en tapetaffär förra veckan å fick lite tips och råd, de had eoxå en skitsnygg tapet till fondväggen, men kostade nog en 400 kr / rulle.
Den här kostade 100:-
Iofs hade jag tänkt ta de jag verkligen vill ha, men man försöker vara sparsam i allt eftersom vi behöver rätt mkt grejjer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback